2016. január 26., kedd

Inspiráció az Időtlen fekete palettához

Szeretem a feketét, mert univerzális és elegáns megoldásokkal kecsegtet. Persze, mint bármelyik másik színre, az időtlen feketére is igaz, hogy nem szabad túlzásba vinni.

Összegyűjtöttem néhány nagyon jól kihasználható darabot, mindegyikhez ingyenes, angol nyelvű leírás tartozik. Én úgy érzem, mindegyikkel érdemes lehet dolgozni, mert nem hevernének használatlanul a szekrényemben.

Mindenképpen akartam keresni Nektek tutoriált egy frappáns kis feketére, nekem a fekete palettáról egyből ez ugrott be. Végül kettőt is találtam, és nem tudtam választani körülük, úgyhogy mindkettőt megmutatom.

A klasszikus:

Képe forrása és leírás itt
És a balerina:

Forrás és leírás itt
Naná, hogy ehhez kellenek handmade kiegészítők is.
Például lehetne egy ilyen gyűrű...

Forrás és leírás itt
... és egy ilyen nyaklánc:

Forrás és leírás itt
Persze kötött horgolt összeállításokban is lehet gondolkodni.

Szoknya leheletnyi csavarral:

Forrás és leírás itt
Esetleg egy mindenhez illő horgolt boleró?

Forrás és leírás itt
Nektek van már ötletetek feketére?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése