2015. október 27., kedd

Inspiráció a Kasmírrózsaszín palettához

Remélem, volt időtök ízlelgetni a Colortrend játék legújabb, Kasmírrózsaszín palettáját! Nekem már több ötlet is kavarog a fejemben hála a kutatómunkának, ami ezt az inspirációs bejegyzést előzte meg. Nézzük, mit tartogat nekünk az internet DIY világa ebben a színvilágban!

Emlékeztetőül a Kasmírrózsaszín paletta:


Jöjjenek először a gyöngyös finomságok...
Valamiért engem mindig is vonzottak az ehhez hasonló bojttal ellátott egyszerű gyöngykarkötők. Ebben a színösszeállításban pedig egyenesen ellenállhatatlannak tartom.

Forrás és fényképekkel ellátott, angol nyelvű leírás itt
Gyöngyből van, de ugyanakkor horgolt is ez a tündéri fülbevaló:

Forrás itt
Ha pedig van egy pár szép gyöngyöd és némi drótod, akkor egy ilyen fülbevalót is készíthetsz percek alatt:

Forrás és angol nyelvű útmutató fényképekkel itt

Már lehet, hogy unjátok a fülbevalókat, de ezt még muszáj megmutatnom. Szalagból készült, szerintem nagyon mutatós, és ebben a színben igazán könnyed és elegáns ékszered készülhet:

Forrás és fényképes útmutató itt
Ebben a színvilágban is könnyedén készíthetsz virágokat filcből, melyeket aztán bárhová feltűzhetsz, hogy élénkítse a megjelenésedet.

Forrás és fényképes útmutató itt
A szokásos módon jöjjön egy horgolt és egy kötött projekt is.
Az ananászmintáért én személy szerint nem rajongok, de ebben a formában valahogy kevésbé ananászos, inkább nagyon is lizibennetes, vagyis nekem nagyon bejön :)

Forrás és ingyenes angol nyelvű leírás itt
A kötöttek közül pedig a híres Diving in kendőt választottam, mert ez egy egyszerűen nagyszerű darab. Egyet legalább érdemes kötni belőle :)

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Nos, ez az én inspirációs válogatásom, és bizony többször is azt éreztem, hogy "ezt most azonnal el kell kezdeni". De nem tettem, tekintve, hogy először saját kútfőből szeretnék készíteni valamit ehhez a palettához.

Nektek már van ötletetek? Továbbra is várom az alkotásokról készült fotókat az info@arnikashop.com címre. Ne feledjétek, hogy eddig már négy paletta került versenybe: Viharos szürkék, Száraz gyógynövények, Lagúna és a jelenlegi Kasmírrózsaszín, úgyhogy ezekben a színekben mind-mind nevezhetitek alkotásaitokat!

Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése