2015. november 17., kedd

Inspiráció a Marsala palettához

Azt hiszem, a Marsala paletta az egyik legnépszerűbb eddig, hiszen csak tegnap jelent meg, de máris érkeznek az alkotások gyönyörű bordó és mélypiros színekben pompázva :). Örülök, hogy ennyi minden készül Nálatok!

Azért emlékeztetőül mutatom újra a Marsala palettát:


Ehhez a palettához is több klassz projektet találtam, ami nem is csoda, hiszen a Marsala az év színe, sokakat megihletett.

Már több drótos-gyöngyös inspirációval jöttem, talán néhányan már szakértővé is váltatok a témában, úgyhogy ismét hoztam egy fülbevalót:

Forrás és fényképes elkészítési útmutató itt

Egy finom, szép esésű anyagból készült, bordó szoknya nagyon öltöztet, készítsd el a sajátodat!

Forrás és angol nyelvű útmutató itt

Egy színben passzoló kiegészítő mindig jól jön:

Forrás és fényképes útmutató itt

Szereted a kalapokat? Akár horgolhatsz is egyet:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Hozzá pedig egy romantikus, horgolt sál:

Forrás, és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
A kötött projektek közül pedig ezt a szépséges kendőt választottam:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt

Remélem, tudtam ötletet adni, és hozzám hasonlóan már Ti is azon töritek a fejeteket, hogy mi is készüljön ebben a színben.

Örömteli alkotást kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése