2015. november 11., szerda

Inspiráció a Tölgy palettához

Érdekes, hogy a Tölgy paletta pont akkor lett aktuális, amikor a fák is éppen ehhez a palettához öltöztek :). Legalábbis mikor inspiráció után kezdtem keresgélni, és kinéztem az ablakon, akkor ez jutott eszembe.

Hogy milyen is a Tölgy paletta? Hát ilyen:


Ezek az árnyalatok már évek óta divatban vannak, és nagyon népszerűek is, nemcsoda hát, hogy az internetes DIY világban rengeteg ötletet találhatunk.
A teljesség igénye nélkül íme néhány, ami nekem megtetszett :)

Ilyen mutatós virágokat készíthetsz filcből, amit aztán díszpárnára, táskára, hajpántra, kitűzőre is rögzíthetsz.

Forrás és fényképekkel ellátott, angol nyelvű útmutató itt
Ha ezek az árnyalatok már Neked is megtetszettek korábban, és van egy táskád, amit elhasználtál, akkor hasznosítsd újra! Például ilyen vagány karkötők formájában:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű útmutató itt
Kislányon fotózták, de egy ilyen horgolt sapkát én is elfogadnék :). A mintáért különösen odavagyok...

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Szóval, mikor kinéztem az ablakon, megláttam a ginkgo biloba fa alatti aranysárga levéltengert... Nem is szerepelhetne itt más a kötött projektek közül, mint a Ginkgo kendő:

Forrás és ingyenes, angol nyelvű leírás itt
Ez a szoknya annyira egyszerű, mint amennyire mutatós. Ebben a színben pedig egyenesen ellenállhatatlan...

Forrás és fényképes, angol nyelvű útmutató itt
Végül pedig jöjjön egy kis lakásdekoráció: kurkumával festett lámpaernyő sk. Jó mulatság lehet, és szép dísze a lakásnak :)

Forrás és fényképes, angol nyelvű útmutató itt
Te melyikhez kaptál kedvet?  Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése